2008. szeptember 27., szombat

Tárgyak

Most egy kicsit szöveges bejegyzések következnek. Időm nagyon nagy százalékát tanulással töltöm, szerintem érdemes leírni, hogy mit tanulok.
Szóval a következő tárgyakat tanulom
1) Management consulting
2) Global strategy
3) Financial assessment and valuation
4) French III

Mielőtt leírom a tárgyakat, annyit meg kell jegyezni, hogy itt más a hozzáállás a tanuláshoz. Ezek a hamburgerfejűek évi 50.000 dollárt költenek oktatásra, épp ezért máshogy is állnak a dolgokhoz. Nincs olyan, hogy lógás. Minden órára bejárnak, még nem láttam olyat, hogy valaki kiment az óráról. Sőt olyat sem láttam, hogy dumálnak az órán. Az Enikő meg a Zsófi pl. lelkiismeretfurdalás nélkül végigdumált egy órát:), hát itt ilyen nincs itt csajok.Előadások nincsenek, az órák interaktívak, 110percesek és heti kettő van belőlük.

Szóval itt nagyon komolyan veszik a tanulást, és az oktatás színvonala is sokkal jobb. Kicsit nagyarcú voltam, amikor kiválasztottam ezeket a tárgyakat, gondoltam, hogy ezek itt csíra undergrad-ek és akkor majd kiválasztom a legnehezebb végzős tárgyakat. Hát annyit kell rájuk tanulni, hogy szívok ezerrel.

Nincs olyan, hogy puskázás! A termekben van kamera és azzal is nézik, hogy vizsga közben valaki puskázik-e!!!

Szóval tanulni kell ezerrel, nincs mese! Holnap írok egy kicsit a Global strategy órámról! Jó???? Sziasztok

Nincsenek megjegyzések: