2008. szeptember 21., vasárnap

HUNGARIAN CHILI

Gyerekek erről be kell számolni! Elhatároztam, hogy lecsót csinálok, mert továbbra is hiányoztak az ízek. A lecsó szíve a paprika(gondolom), szóval a Superiorban elkezdtem keresgélni paprika után. Egyébként a Superior egy kicsit lepukkant mexikói supermarket lánc, és főleg mexikóiak vásárolnak, de nekem teljesen megfelel.

Na de térjünk vissza: Viktor szíve hatalmasat dobban, és nem azért mert meglátta a legszebb mexikói szenyoritát, hanem észrevette a „Hungarian chili” feliratot. Igen! Megtaláltam! Történelmi pillanat: Viktor amerikában van, és egy mexikó supermarketben magyar paprikát vásárol. Micsoda blikk sztori lenne! Na,de nincs happy end. Hazaszeretetemet félre téve, ránéztem jobban a paprikára és hát nagyon gáz volt, szóval inkább vettem egy jó kis kaliforniai paprikát, és otthagytam a magyar chili-t búslakodni, bocsi. A lecsó amúgy jó lett, de father jobbat csinál.

Nincsenek megjegyzések: