2008. szeptember 4., csütörtök

SF(1) : A város, amit komálunk

Na hát kezdjük az első nappal! Reggel 8kor elmentünk a bérelt kocsiért, természetesen a legolcsóbb kocsit foglaltam. De volt akkora szerencsék, hogy azt nem hozták vissza így egy bazi nagy hyundai-t kaptunk. Odafele a 101es úton mentünk , megálltunk Santa-Barbaranal kedves kis falu, de azért nem dobom tőle el az agyam, egy baromi jó mexikói helyen kajáltunk. Sor állt, és ahol sor áll, ott rossz kaja nem lehet. Hát a kaja nem mondom, kurva jó volt….

Este kicsit sétáltunk, aztán vacsoráztunk. A helye neve stinky rose volt, életem legjobb pizzajat ettem itt! Megakartuk még nézni a Goldengate hídat kivillágítva, de egyszerűen este nem világítják ki…. Nem vágom miért. Igy egy kisebb séta és kocsikázás utána hazamentünk. És aludtunk egy nagyot.... Nagyon rámfért az alvás!
A szoba, amit foglaltam egyébként a Marriottban volt! Nem tudom miért, de nagyon olcsó volt, ahhoz képest, hogy Marriott. kb. 7000 Ft volt egy éjszaka,de hát ez szálloda... Szóval marha ügyes voltam. Egy szófa és egy king bed volt, pénzfeldobással döntöttük el ki hol alszik.. Én a King beden aludtam:). Jó kis szoba volt, SF központjában volt a szálló is.
Most megyek házibuliba szóval sajnos meg kell szakítanom a beszámolómat, meg amúgy is szent meggyőződésem, hogy nem szabad sokat rizsázni, mert nem olvassátok végig. Búcsúzoúl még beteszek egy képet, a csapatról, akikkel utaztunk.

Viktor, Petra, Benedikt, Viktor
A következő beszámolóban elmesélem, hogy akartak megtámadni a mosómedvék fényképezés közben, szóval folyt. köv....
Bye!

Nincsenek megjegyzések: