2008. szeptember 10., szerda

Amerikai konyhahahahahaha

Komolyan mondom ez kiábrándító!!Mondták sokan, hogy fogyni fogok! De, hogy ennyire szar legyen az étel egy országban, azt nem hittem volna! Mostantól sokkal toleránsabbak leszek ezekkel a hamburger fejűekkel!Nem fogom őket hülyézni, és irigykedni sem fogok a Lexusok után. Akik ilyen kaján nevelkednek normálisak nem lehetnek, minden csöpög a zsírtól és minden olyan édes hogy hányni lehet tőle. Emberek még a kenyér is édes itt!!

Naponta megkóstoltam valami itteni csokit vagy édességet, de a mai olyan rossz volt, hogy soha többé amerikai édesség!Sőt! Lázadásom jeléül, ma elkezdtem főzni. Nem egy nehéz kaja: tojásos rizs. Még Angersban tanultam két indiai baráttól. Iszonyú finom és könnyű elkészíteni! Aranyszínűre kell rántani tojást hozzáadni hagymát, paprikát, chili-t és rizzsel átsütni…. Komolyan mondom, ez volt a legjobb, amit itt LA-ben ettem. Lázadásom fejleményeiről a későbbiekben is beszámolok.
Ronda, de finom:

Nincsenek megjegyzések: