2008. november 24., hétfő

Töpszli Kanye West, vézna Paris Hilton, és a gyönyörű Alicia Keys

NA ez kurva jó volt ! Nagyon szkeptikus voltam az egésszel kapcsolatban. De szerencsére nagyon jól sikerült Los Angelesbe vagyok, ami még hiányzott, hogy harapjak egyet a kis sztárvilágból. Na most haraptam egy jó nagyot, bele a közepébe : ).

Leírom a vasárnapi programot:
10: 00 felkelek és kicsit csajos tétlenség: Mi a f****t vegyek fel? Nem kellett smoking, de valami trendy menő dolog kellett. Na basszus, valahogy pont nem hoztam a zene díjátadó ruhámat ide. 12:00 indulás otthonról. Egy parkolóban bechekolunk, kapunk egy pulcsit azt gyorsan beteszük a kocsiba.
13:00-15:00 várakozás(megérte)
16:00 kapunk kaját, és leültetnek minket. Úgye székfeltöltők vagyunk. A lényege az egésznek, hogy ha egy sztár vagy valaki kimegy, vagy elmegy gyorsan beülünk a helyére, hogy a kamera nem mutassa az üres helyeket.
17:00 Show time!!!!!Parasztgyerekként ámulok és bámulok!

Nekem tetszett az eredeti hely, franc akar szaladgálni, hogy 10percig elől üljek. Mindent láttam és jó volt, szóval én nem kapkodtam magamat : ), 70-80percet elvoltam, aztán már mi is próbálkoztunk előre kerülni. Végül az utolsó órát 10méterre a színpadtól töltöttem! 1. sor előttem csak VIP volt. Mellettem 7-8 székkel ült Rihanna, de volt olyan sztár aki mögöttem ült : ). Kurva nagy volt, hatalmas hangulat méterekre tölem sztárok. Ők léptek fel: Christina Aguilera, Pink, Ne-yo, Kanye West(kurva alacsony), Beyonce, Alicia Keys, Rihanna, Annie Lenox, Coldplay(nem volt jó), Mariah Carey, Pussycat Dolls , Leona Lewis és pár amcsi akiket nem ismerek . Alicia-t, Rihanna-t, Pink-et, Anni Lennox-t láttam nagyon közelről fellépni, mert ők a végén voltak. Díjátadók voltak: Justin Timberlake, Steve Tyler, Paris Hilton, Enrique Iglesias és még sokan mások. Tleg elég abszurd volt, hogy Rihanna-tól nem messze ülök, és 10méterre tölem arról beszél giccsesen Alicia Keys hogy kinek köszöni a díjat. :).

Fényképezni nem lehetett,itt egy kép, amit a videoról szedtem le(hahaha)

Nincsenek megjegyzések: