2008. november 13., csütörtök

laktárs

NA itt az ideje, hogy irjak pár sort a lakótársamról. Szegény gyerek nem hallott még az egészséges táplálkozásról. Elmondom miből áll a napi étkezése:
6 doboz Coca-Cola és 10 pirítós(Komolyan). Azért nehogy azt gondoljátok, hogy nincs fantáziája a gyereknek. Először mézzel ette a pirítóst, aztán mogyorókrémmel . Aztán jött az isteni szikra, hogy ugye a mogyorókrém sós így rátett egy kis mexikói szószt és boldog volt! Mostanában mustárral és ketchuppel eszi. Én javasoltam, hogy a ketchup-mustárra tegyen még nutellát és öntsön rá cukorszirupot. Szerintem titokban már kipróbálta! Húst, sajtot, zöldséget, gyümölcsöt, joghurtot még soha SOHA nem vett. Nem tudom mitől nőtt ilyen baromi nagyra, nálam egy 5-10 centivel nagyobb.

Emellett napi 4 órát beszél a bátyjával, hogy miről azt nem tudom.De néha unalmas, volt hogy a bátyja hajnali 5kor hívta és ez a barom felkelt és beszélgettek. Nem S.O.S hívás volt, elmeséli a vizsgáit meg ilyenek.

Kurva rendetlen, sosem viszi le a szemetet. A mogyorókrém két hónapja áll az asztalon úgy, hogy nyitva van, és minden tiszta dzsúva, elég gusztustalan. Megkérdeztem miért nem zárja be a dolgokat, erre, hogy akkor ki kéne venni a kést és el kéne mosogatni…. : Viszont múltkor összejött egy csajjal, és ha csaj van a láthatáron, akkor mindig kitisztítja a fürdőt és most a szobát is! Nem volt rá szükség, de legalább rend van.

Amúgy jó gyerek, nem bántjuk egymást! De szórakoztató volt ezt leírni. Ja és mindig énekel zuhanyzás közben, borzalmas! Borzalmas! Ja és nagyon nagy kocka, csak asztalnál tud tanulni ; ha vizsgái vannak én is felkelek miatta, mert képtelen kijönni a nappaliban és ott tanulni. Ő meg szokott nekem sütit hozni gyorsétteremből, direkt kerülöm a nevét és az angol szavakat mert ellenőrzi a blogom.

Nincsenek megjegyzések: