2008. november 14., péntek

Rebecca Soni, Hosszú Katinka és Viktor az uszodában

Hétvégen San Francisco weekender van, ilyenkor a fél suli elutazik San-Franciscoba, hogy megnézzék a USC-Stanford meccset. Nekem van egy alapelvem, ha az amcsik balra mennek, én elhúzok jobbra. De tleg, ahova sok amerikai megy vigyorogva, az csak szar lehet, vagy vidámpark. Bármelyik amerikait kérdeztem Yosemite-ről, egyik sem volt ott, pedig az volt az egyik legjobb hétvégém. Bárkit kérdeztem Santa-Barbara Halloween-ről, mindenki áradozott, na hát az volt a legszarabb hétvégém. A lényeg, hogy én ebből most kimaradtam, amúgy is midterm van hétfőn.

Gondoltam elmegyek úszni egyet, biztos üres lesz az uszoda. Úszás után kifeküdtem pihenni. Belga hallgatás közben arra kelek, hogy tele van az uszoda(nyitott) és mindenki felém állva énekli a himnuszt. Na remek! Ennyit az üres uszodáról.

Valami úszóverseny volt, Arizona(országos bajnok)-USC. Haha jól elvertük őket, kétszeres olimpiai bajnok mellúszó Rebecca Soni, és az EB ezüstérmes Hosszú Katinka is USC csapattag . Szóval láttam Rebecca Soni-t úszni, amúgy sztem nem volt olyan gyors, legalábbis nem tűnt annak : ). Rebecca magyar származású, szülei magyarok. Néha az az érzésem, hogy mindenki magyar! Amúgy egyéni vegyesben gyorsabb volt Katinka, mint Soni. Túl sokat dumálok., legközelebb képeket teszek fel vagy videót.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

na már megint elfelejtettem a felh nevemet, ráadásul munkából kommentelek, de ezt...
Milyen az a kétszeres mellúszó? ikrek? sziámiikrek? netán arra céloztál, h két melle van? vagy már kétszer úszott mellen életében? segíts Viktor! lehet tényleg megárt neked ez a sok beszéd, nagy a hibalehetőség
az egyetlen kommentelő :)

Viktor írta...

bocs :D . kimaradt az olimpiai bajnok :D. Boldog névnapot Jenő!

Névtelen írta...

hol van Yosemite? ha ilyen jó, akkor én is betervezem

Viktor írta...

Yosemiti Los Angelestől északra úgy, San Franciscotól keletre van. LA-től úgy 300 mérföld.