2008. október 3., péntek

Pucér pom-pom girlök, gyilkosság, milliós nyeremény

Na ezt a címet csak marketing szempontból választottam:).Az utolsó business tárgyam a Financial Assessment and valuation. Kicsit vállértes tárgy, csak sokkal praktikusabb és jobb a tanár is(iszonyatosan bírom a csajszit, ért hozzá, pörög, van humora, jól ad elő, rendes). A tanár nem Lakatos és társa Bt.ről hoz fel példákat, hanem Google, Microsoft, GE…..Összességében sokkal gyakorlatiasabban tanít. 110perc egy óra, de ritkán szoktam unatkozni.

Év végére a Starbucksot kell majd értékelnünk, 4 kis házi, 4 kis csoportos „közepes” házi és egy vállalatértékelés közepes házit kell megoldanunk plusz két évközi teszt.

A sulinak van saját trading room-ja, ahol péntekenként megvitatják a diákok, hogy mibe fektessen az egyetem. Mindenféle elektronikus elemzés rendelkezésre áll, bámulatos milyen részletezettségű elemzéshez juthatunk egy kattintással.

Szóval szeretem ezt az órát, és egy mondat Plottsról (tanár) és az általános hozzáállásról. Gép javította a tesztem és egy javítás nem stimmelt.
22:00-kor irok a tanárnak, hogy elszámolták.
22:02 „Okay” megígéri hogy holnap átjavítja, de sajnálattal közli hogy ma még a rossz eredmény lesz fent.
22:05 megint ír: Mégis lehetséges, hogy a javított eredményt teszik fel, mert elérte a tanársegédjét….
Ennyi.

Nincsenek megjegyzések: