2008. október 8., szerda

Gasztronómiai rovat

Gasztronómiai rovatom következik : )
A héten úgy 230-an ételmérgezést kaptak a suliban, én is ettem ott, ahonnan indult a vírus. Úgy tűnik megúsztam… Borzalmas, hogy ezek miket esznek…. Ma kipróbáltam az amerikai palacsintát, ilyen cukorsziruppal és eperrel hát nem volt rossz , de kettőt ettem és szerintem legközelebb decemberben fogok ilyen palacsintát sütni. Egy igazi hamburgerfejű még rányomna egy szalonnát is, biztos ettől lesznek ilyen okosak!

Otthon sosem főzök és elhatároztam, hogy mesterszakácsként megyek haza (bruhaha). Eddig 4-5 dolgot csináltam, lecsót, mézes-mustár csirkét Viktor módra, palacsintát, paradicsomos spagettit és a már említett indiai tojásos rizst. Ezzel azért rendesen beelőztem Fabian lakótársamat, aki eddig két dolgot csinált mézes pirítóst és nutellás pirítóst :).Elrettentésül felteszem az elkészült ételek képeit...

Nincsenek megjegyzések: