2008. október 21., kedd

Apa Anya Wongvattanavarakul

Ez egy név: Apa Anya Wongvattanavarakul. Egy thai lány neve.
Kicsit meglepődtem: két magyar alapszó egymás mellett és a végén meg valami vicc. Ismertem a lányt, múltkor elmagyaráztam neki, hogy ez olyan mintha ő thai nyelven azt látná, hogy mother father Kovalcsuk. Szóval elkezdtem kérdezősködni.

Mi a keresztneve ? – Apa.
Mit jelent? - Fény
Mi az anya? - Az angol neve, szoktak ilyet adni. Nem tudja mit jelent.
Ki adta az anya nevet? Az anyja !!!!
Poénból rákérdezek, hogy az apa nevet az apja adta?
IGEN.Komolyan nem viccelek, ez szürreális. Ha még Apa Konyha lenne azt elhinném, és a szülei azt sem tudják hol van Magyarország. Lehet, hogy felfedeztem a Thai -magyar nyelvrokonságot ??

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

De azt még milyen király, hogy:

Kovalcsuk Viktorné Apa Anya Wongvattanavarakul..

Szerintem apád anyád boldog lenne, főként azért mert felvette a nevüket .... hihihi